Friday, October 31, 2008

Ayam Goreng KFC Lebih Enak


Aku dah kata ayam goreng KFC lagi sedap. Secara tepat-nya ayam goreng pedas KFC. Tapi rakan pejabat aku (baca : MUS) kata ayam McD lagi sedap. Keputusan 'poll' yang aku buat sepanjang minggu lalu dah membuktikan kebenaran kata aku. Terima kaseh pada yang mengundi. Aku harap rakan pejabat aku(baca: MUS) boleh menerima hakikat ini. Dia pun baru 'tag' aku. Aku tak faham tujuan 'tag'. Tapi aku cuba jawab sehabis baik. Harap lepas ni aku tak kena 'tag' lagi oleh siapa-siapa.


1.Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
~Wang ringgit

2. Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?
~Sabun mandi perisa lidah buaya

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan anda?
~Pejabat kadhi

4. Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?
~Tidak tahu

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
~Apa itu cinta?

6. Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?
~Bumbu Bali

7. Namakan buku terakhir yang anda beli?
~'Aku Budak Minang' - karya Ujang

8. Apakah nama penuh anda?
~Lupa

9. Anda lebih senang dengan mak atau ayah?
~Atau

10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
~Osama Laden

11. Christina atau Britney?
~Christina kot. Sebab dia lebih seksi

12. Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?
~Ya. Dengan pertolongan mesin basuh saya

13. Tempat yang paling seronok anda mahu pegi?
~Pulau yang tiada orang lain di situ. Aku sorang je.

14. Pelukan atau ciuman?
~Pelukan. Lebih hangat..asyikk!

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag anda
~Rakan pejabat aku
~Bakal bapa(takde tokoh pun)
~Baru kalah PES dengan aku semalam
~Peminat Proton Wira
~Baru dapat hadiah telefon bimbit beradio

16. 2 perkara yang amat saya gilai
~Padang bola
~Kartun

17. 2 perkataan yang sering di ucapkan
~Siot!
~Ko!(baca di halkum, bukan dengan mulut)

18. 2 buah buku yang paling terbaru di baca (magazines also can?)
~PC World
~The Sun

19. 3 lagu yang boleh saya dengar berulang kali
~Lagu Tiga Kupang
~Lagu untuk-mu
~Lagu labi (eh?)

19. 8 perkara saya pelajari tahun lalu
~Pasal Java
~Pasal Lombardi
~Pasal Pega
~Pasal kawan
~Pasal negara India
~Pasal kerja

20. Mangsa tag seterusnya
Mus

3 comments:

Call me -fa- said...

nk vote gak!!

ayam KFC lg best!

itu sj..sekian

unicorn said...

alamak..terlambat siket je..xpe2, aku masih menghargai undian anda. terima kaseh

Afida Anuar said...

Aku pun suke ayam kepsi..dan aku rasa ayam kepsi sangat sedap. Dan bila mana ada orang kate ayam mcd lagi sedap dari ayam kepsi..aku pelik.heh!