Thursday, January 29, 2009

Pemberian

Saya kelu. Tidak terkata apa. Orang putih bilang, 'speechless'. Sungguh tidak saya sangka bungkusan yang di sangka-kan biskut itu, apabila di buka, lain benda-nya. Sungguh. Saya cuba gigit. Mana-lah tahu andai itu biskut dalam acuan bentuk baru. Tapi bukan. Benda itu bukan biskut.

Hanya yang saya mampu ucap-kan, terima kasih. Ya, terima kasih atas pemberian ini. Sudah lama saya nanti-kan khabaran dari sana.



Nota tambahan : Hampeh kepada orang yang mengganggu tidor saya semalam. Yang bersungguh mengajak saya ke Kinrara. Dan sekumpulan lagi manusia yang telah menyusahkan pekerja-pekerja di sebuah restoran mamak dengan menambah beban cucian berkali ganda dengan piring-piring kecil mereka. Tetapi kek coklat strawberi kalian sangat sedap. Terima kasih juga. Kepada yang tidak faham, abaikan nota ini. Saya menuju-kan nota ini kepada sekumpulan manusia. Hanya mereka yang faham.

Sudah, pergi buat kerja! Apa lagi terkebil-kebil di depan monitor ini?

14 comments:

razor said...

se je ke?

saizulhafiz said...

hadiah batman..adakah org yg memberi melihat karektor ko sebagai the dark night??kenapa bukan jokers???hahahha...

why so serius???

Hafizzul Kamarudin said...

ape lagi yoe...percubaan kali ke-4 pakai gambo ni plop...

agHoo said...

kantoi..tngkap gmbr kt opis wakkaka..

unicorn said...

razor : se sudoh. byk2 kang xdok tempat pulok nk letok..hehe

saizul : mungkin sebab aku selalu dtg ofis dgn topeng hitam? misteri x?

hafizzul : percubaan2 tu utk aku lukis muka2 org je.batman pakai topeng. xnampak muke

aghoo : hahaha...tepat sekali!

miezi said...

cewaahh..org dari sana sehat?

razor said...

kalu ade due, nok mitok se

hihi

~~Noli said...

kecik je 'biskut' tuh..bape inci?
beso ibu jari kaki ade..=)

unicorn said...

miezi : sehat kot...nanti aku tanye die

razor : oo yeke.tggu laa thn depan plk.kalo dpt lg, aku bg..

noli : besar sekt dari ibu jari kaki..kalo biskut betul tu, kenyang jugak laa kalo makan

Yasz said...

Weh..dapat kek..dapat batman..birthday ekk...hehe..Happy Belated Birthday la weh..ke arini birthday ko?aritu hang ade habaq, cek dah lupa..hehe..

Palie said...

aik? ade plak kamera.. bkn ke selama ni sume benda mg lukis? ni dah dikira melanggar tatasusila blog ini!!.. hhehehe

Anonymous said...

ko la orangnye yang diceritakan oleh Fida di blog!
Aku cuma boleh bagi hadiah dalam bentuk doa. Semoga dipanjangkan umur, murah rejeki dan dipermudahkan segala urusan dunia akhirat.

unicorn said...

yasz : 25hb aritu..thanx.weh, x aci. ceq xleh view blog hang. mana buleh lagu ni...ngelat noo

palie : kalo aku lukis, x real laa gambo 'biskut' batman ni..hehehe

niwtode : bukan. salah org tu. thanx for the doa

Yasz said...

ah yo! u are most welcome to my blog now! =)